عملیات فونیکس در سالهای جنگ ویتنام
(امپریالیسم در آن جنگ، دست به نسل کشی آن ملت زد)

 

کشور ما افغانستان و مردم ما در بند یک توطیه امپریالیستی است، بسان جنگ ویتنام،
عملیات "سری" تحت کُد "فیونیکس"، نسل کشی کامپیوتری
!

 

دانشمندان، و محققین ادامه جنگ در افغانستان را به مثابه، "نسل کشی کمپیوتری" میدانند که در سالهای جنگ ویتنام امپریالیسم امریکا در آن کشور در عملیات ویژه تحت کد و یا نام مستعار "فیونیکس" براه انداخته دست به نسل کشی زدند.

دلایل زیادی وجود دارد که ادامه اشغال کنونی افغانستان به رهبری امریکا، جنگ برای رهایی ملت ما از چنگال آنچه که دولت امریکا تحت عنوان "جنگ با تروریسم؟!" عنوان می نماید نیست، بلکه در عوض آن یک بر نامه تحکیم سلطه امریکا در آن منطقه بوده و کشور افغانستان و مردم آن بمثابه ابزار در این راستا استفاده میگردد.

مسئله "استرا تیژی جدید؟!" امریکا تحت اداره دونالد ترامپ بُعد جدید این بحران و اشغال، و ادامه نسل کشی بوده، و هیچ شفافیت وجود نخواهد داشت، به دلیل عمده اینکه در کشور ما افغانستان دولت مشروع به نماینده گی از مردم افغانستان وجود ندارد، و آنچه که بنام دولت در نتیجه خیمه شب بازی بنام "انتخابات" به گفته خود غربی ها به مصرف قریب به ۲۰۰ میلیون دالر امریکایی در سال ۲۰۱۴ میلادی بوجود آمده و اشرف غنی نماینده مستقیم امپریالیسم امریکا را که از سالها قبل کاندید این پُست استعماری بود در پروسه یک توطیه بسیار پیچیده دست چین و تا یک سال بعدی نتوانستند "کابینه؟!" دولت دست نشانده را تعیین نمایند، به هیچ وجه مشروعیت ندارد.

بنا بر همین دلیل ادامه این اشغال و نسل کشی مردم ما تحت عنوان جنگ بر علیه تروریسم، یک ادعای دروغین بوده، و باز پُرس از این قتل عام ها وجود ندارد.

در سفر اخیر وزیر خارجه امریکا تیلرسون، مقام های دولت دست نشانده، از جمله اشرف غنی او را در یک "بنکر" و یا زیر زمینی در پایگاه هوایی نیرو های اشغالگر در بگرام، ملاقات نمود. شما میتوانید مشروعیت تنزیل مقام های یک "دولت؟!" را که تا این حد تنزیل می نمایند حدس بزنید.

نتیجه نهایی حرف هایم اینست که کشور ما در قید یک نسل کشی می باشد، که با استفاده از نام ساختار کنونی در کابل بنام دولت، نیرو های اشغالگر در راس امریکا انجام میدهند، و مشروعیت نداشته و این وضعیت باید توقف داده شود.

زمانیکه ما تاریخ نسل کشی امپریالیسم امریکا در تجاوزات آن از هفتاد سال گذشته الی اکنون را ندانیم، برای عده ی به خصوص نسل جوان کشور مشکل است که متوجه شوند.

مثال، دوستی در رابط به سفرِ دزدانه وزیر خارجۀ امریکا نوشته بود که برای ما کدام یکی از کشور ها خوب است که به عنوان دوست انتخاب نماییم.

این دوست متوجه نیست که در افغانستان چگونه حاکمیتی وجود دارد، و از کی نماینده گی می نماید؟ و رابط تجاوز گر به این دولت؟ آیا این گویا دولت شانسِ انتخابِ داشتنِ روابطِ مستقل با کشور های جهان را از لحاظ سیاسی، نظامی، اقتصادی . . . دارد؟

هیچ کشوری نمی تواند بدون داشتن روابط با دول خارجی، وجود داشته باشد. مگر اینکه آن دولت مشروع و مستقل نباشد.

برای اینکه دوستان یک مفکوره در مورد این نسل کشی داشته باشند این ویدئو کلیپ مستند از جنگ ویتنام - نسل کشی در عملیات " فیونیکس- را مشاهده نمایند.

ر. ا.

 

 

 

 

 

 

 

توجه:

کاپی و نقل مطالب از «اصالت» صرف با ذکر منبع و نام «اصالت» مجاز است

کلیه ی حقوق بر اساس قوانین کپی رایت محفوظ و متعلق به «اصالت» می باشد

Copyright©2006Esalat

 

 

www.esalat.org