احمد صابر (تیموری)

 

به مناسبت پنجاه و یکمین سالروز اساسگذاری

حزب دموکراتیک خلق افغانستان

 

 رفقا، دوستان، همسنگران، همرزمان، خواهران و برادران عزیز:

امیدوارم سلام های گرم اینجانب احمد صابر (تیموری) را پذیرا باشید.

با استفاده از فُرصت، مراتب صمیمانه ترین تبریکات قلبی خویش را به مناسبت پنجاه و یکمین سالروز اساسگذاری حزب دموکراتیک خلق افغانستان را حضور شما و از طریق شما خدمت تمام رفقا، دوستان، همرزمان شجاع و زحمتکشان کشور عزیز ما افغانستان تقدیم میدارم.

برای شهدای گلگون کفن حزب که در راه آزادی و حفظ نوامیس ملی و دینی مردم رنج دیده ما جان های خود را از دست داده اند از بارگاه ایزد متعال برایشان بهشت برین تمنا دارم.

حزب دموکراتیک خلق افغانستان پنجا و یک سال پیش از امروز بخاطر ایجاد نظم، برابری، برادری، آزادی بیان و قانون منظم توسط رفقای که نیم قرن برای آرامش افغانستان کوشیدند و هنوز هم دارند مبارزه میکنند ایجاد گردید و تا امروز فعالیت میکند.

جاه دارد که عرض برسانم، همان طوری که نیم قرن پیش افغانستان به چنین حزب ضرورت داشت امروز نیز ضرورت فوری دارد، که خوشبختانه فرزندان متعهد و اصالتمند آن به خاطر تحقق آرمان های شریفانه و انسانی این حزب شهیدان گلگون کفن به مبارزه خستگی ناپذیر شان تا کنون ادامه میدهند.

ما هنگامی میتوانیم یک افغانستان با ثبات، صلح آمیز، امن، برادری و برابری داشته باشیم که همه ی ما دست به دست هم داده در صفوف رزمندگان ح.د.خ.ا. از وطن عزیز خویش در برابر اشغالگران، خاینین و دشمنان سوگند خورده زحمتکشان کشور مبارزه و دفاع کنیم.

 

با احترام، 

احمد صابر (تیموری) 

فعال معدنی 

Ahmadsaber temori

 01-01-2016

 

 

 

 

توجه!

کاپی و نقل مطالب از «اصالت» صرف با ذکر منبع و نام «اصالت» مجاز است

کلیه ی حقوق بر اساس قوانین کپی رایت محفوظ و متعلق به «اصالت» می باشد

Copyright©2006Esalat

 

 

www.esalat.org