Mon, 15 Dec 2014 21:45:59


   

سلام و درود به گرداننده گان عزيز سايت «اصالت» و تمام اصالتداران كشور عزيزم افغانستان!

چند روز قبل يك خبر جالب و مضحك از طريق تلويزيون هاى كابل شنيدم خواستم پيرامون آن نظر خويش را ارايه نمايم.

 

كور خود بيناى مردم:

 

دولت مردان امريكائى افغانستان طى سيزده سال بطور عمده در دو گروپ به چشم مردم ما خاك پاشيدند تا آنجا كه قدرت و توان داشتند مردم را خُرد و خمير ساختند.

گروپ اول با دريشى هاى قيمتى و مفشن همراه با نكتائى و عطر و عنبر با بكاربرد كلمات، جملات و واژه هاى فوق العاده عالى و انسانى چون حقوق بشر، دموكراسى، عدالت اجتماعى، آزادى، استقلال، حاكميت ملى، صلح و امنيت، مبارزه عليه تروريزم و امثال آن پوست از تن مردم جدا نمودند و كاردهاى قصابى شان را به عمق استخوان هاى توده هاى مليونى كشور ما فرو برده اند در حاليكه خود يكى از دشمنان سرسخت و آشتى ناپذير چنين واژه ها هستند حتى اگر يكى از اين واژه ها واقعاً بطور كامل به تحقق برسد نقاب از چهره هاى اين عوامفريبان كاذب پائين افتيده فرار را بر قرار ترجيح خواهند داد.

گروپ دوم با ريش هاى دراز و انبوه با پيراهن و تنبان، پكول و چپن، عمامه و كلاه پوست قره قل با بكاربرد كلمات و واژه هاى دلفريب چون اعلى كلمة اله، جهاد، نعره تكبير، شريعت غراى محمدى، دين مقدس اسلام، قرآن عظيم الشان و ديگر كلمات اسلامى در تبانى و مشورت با نكتائى پوشان مكار هر روز خون و آتش، دود و باروت، ويرانى و كشتار، نا امنى و تباهى را به مردم عذابديده ام به ارمغان مى آورند در واقع اين دو گروپ عوام فريب پشت و روى يك سكه واحد اند منتها در شكل و قيافه اندكى متفاوت بنظر ميرسند وقتى به مكيدن خون مردم خوش باور و سرخورده افغانستان مبادرت ميورزند بصورت گروهى حملات شان را آغاز ميكنند، و تا زمانيكه اين ولى نعمتان چون خفاشان خون آشام خون هموطنانم را ميمكند از آمدن صلح و امنيت خبرى نخواهد بود جز برف بام خود را به بام ديگران انداختن و تهمت و افترا بستن به يكديگر چيز بيش از اين نخواهد بود.

خوشبختانه كه در اين روزها واژه تكفيرى هم در فهرست واژه هاى غيرتكفيرى كه توسط اراكين بلند پايه دولت بكار برده ميشود گوش هاى مردم را كر ساخته اند علاوه گرديده است. بتاريخ ١٢.١٢.٢٠١٤كنفرانس تحت عنوان شيوه هاى مبارزه عليه دهشت افگنى و تروريزم، مبارزه عليه داعش كه در آن ديپلومات هاى خارجى و داخلى شركت داشتند از جانب مركز انستيتیوت مطالعات استراتژيك افغانستان راه اندازى شده بود جناب محترم رنگين دادفر اسپنتا مشاور امنيت ملى پيشين افغانستان با لحن شديد گروه داعش را گروه تكفيرى قلمداد نمود، اين حركت انسانى كار خوبى است كه ما نداى بر حق خويش را عليه تروريزم بين المللى و تمويل كننده گان آن بلند نمائيم.

ميخواستم از جناب محترم داكتر رنگين دادفر سپنتا بپرسم اينهائيكه در كشور عزيز ما، ما فوق داعش به جنايات نا بخشودنى دست ميزنند اينها در كدام كتگورى حساب ميشوند؟ گروه هاى تكفيرى؟ يا گروه هاى غيرتكفيرى؟ اگر مقام و منزلت و عملكرد اينها بالا تر از داعش نميبود كپ قهرمانى را در سطح كشورهاى جنايتكار بين المللى بدست نمى آوردند اگر جنايات، ترور و دهشت افگنى اينها در تمام سطوح زنده گى مردم افغانستان نسبت به داعش سنگين تر نميبود افتخار لقب فاسد ترين كشور دنيا را بدست نمى آوردند زيرا ايالات متحده امريكا چنين لقب قهرمانى را به آسانى اهدا نميكند تا زمانيكه قتل و كشتار و خونريزى و بيعدالتى و نا امنى قوس صعودى خود را نپيمايد.

پرسش ديگرى كه متوجه جناب محترم داكتر رنگين دادفر سپنتا ميشود اينست كه ليل ١٣بر ١٤.١٢.٢٠١٤ پيوستن گلبدين حكمتيار استاد سابقه دار و مجرب داعش به وساطت قاضى محمد امين وقاد با حكومت به اصطلاح وحدت ملى خبرساز رسانه هاى كابل شده بود همان حكمتيارى كه كابل رابه دستورآى، اس، آى پاكستان مشترکاً با احمد شاه مسعود سردسته ی باند جنایتکار شورای نظار به خاك وخون مبدل ساخت، همان حكمتيارى كه بدستور باداران خويش براى اولين بار به روى دختران دانش آموز كابل تيزاب پاشيد كه تا امروز بنام باند تيزاب پاش در بين مردم ما شهره دارد، گلبدين حكمتيار در جنايت و آدمكشى در قصاوت و بى رحمى مرد بى نظيرى است كه با طالبان از يك منبع آب، نان و نمك ميخورند آنهم از آى، اس، آى پاكستان از همين لحاظ است كه هزاران مرتبه فعال تر، مكارتر، شريرتر و تكفيرتر نسبت به داعش است، همين مكار بودن اوست كه در حال حاضر بخش قابل ملاحظه از نيروهايش در حكومت كابل حضور فعال دارند و اينكه هر روز بر سر مردم كابل و ديگر نقاط كشور چه بلائى روان است، چه حاجت به بيان است. بناءً همچو گلبدين هاى داعشى در تمام ادارات دولتى كشور از رده هاى بلند گرفته تا پائين ترين واحدهاى ادارى كشور كه نميخواهم اين مطلب را به درازا بكشانم و ضياع وقت خواننده گان عزيز شوم فقط به جناب محترم داكتر سپنتا پيشنهاد ميدارم تا در آينده ی نزديك كنفرانسی را تحت عنوان شيوه هاى مبارزه عليه داعشى هاى حكومت افغانستان كه از جانب پاكستان توظيف گرديده اند برگذار نموده و خلق هاى با شرافت افغانستان را در امر اين مبارزه مقدس كه يكى از آرمانهاى والاى شان است بسيج و متشكل سازند. در پايان به اميد روزهاى كه آفتاب درخشان از زير ابرهاى سياه و تاريك سر بيرون آرد و با نور تابناكش وجدان هاى خفته و تاريك دولت مردان افغانستان را روشن و بيدار نمايد.

با درودهاى صميمانه،

غلام محى الدين (دستگير) از كشور اطريش. ١٥.١٢.٢٠١٤ 

 

توجه!

کاپی و نقل مطالب از «اصالت» صرف با ذکر منبع و نام «اصالت» مجاز است

کلیه ی حقوق بر اساس قوانین کپی رایت محفوظ و متعلق به «اصالت» می باشد

Copyright©2006Esalat

 

 

www.esalat.org