Thu, 17 Mar 2016 22:06:01

 

پيام تبريكى

 به مناسبت سال نو ١٣٩٥خورشيدى

  

عهده داران عزيز و گرانقدر سايت وزين «اصالت»!

قبل از همه فرارسيدن سال نو ١٣٩٥ خورشيدى را به شما و به تمام همكاران قلمى اين سايت و از طريق شما به تمام هموطنان عزيزم در داخل و خارج كشور تبريك گفته سعادت و بهروزى شما را از بارگاه خداوند ج آرزو ميكنم .

ساليكه گذشت، سال پر از دود و باروت، خون و آتش، دهشت و وحشت را همراه با خود داشت.

هموطنان عزيزم طى سال گذشته متحمل رنجها و دردهاى بيشمارى گرديدند، از شلاق زدنها، زنده به گور كردنها، به آتش انداختنها، زير تازيانه طالبان ددمنش جان سپردنها، انتحارى و انفجارى و مهاجرتهاى اجباري گرفته تا صدها عمل غيرانسانى و نابخشودنى را به همراه داشتند.

امپرياليزم جنايتكار بين المللى در راس امپرياليزم جنگ افروز امريكا آتش و خونى را كه امروز در كشور ما برپا نموده اند مي خواهند در وجود مزد بگيران شان در داخل كشور در همكارى با آى اس آى جنايتكار پاكستان دامنه آنرا چنان وسعت دهند كه هيچ فرد كشور ما در امان نماند.

بارك اوباما ريیس جمهور ايالات متحده امريكا در سخنرانى سالانه خود در ختم سال ۲۰۱۵ به مردم امريكا راجع به افغانستان بيان نمود: (در افغانستان تا ده سال ديگر ثبات سياسى بوجود نخواهد آمد، جنگ و بى ثباتى سياسى ادامه خواهد داشت) اين سخنان از جانب كسى گفته ميشود كه به عنوان ريیس امر به معروف و نهى از منكر در كشور ما وظيفه دارد، از صحبت بارك اوباما در مورد كشور ما چنين استنباط ميگردد كه صلح با طالبان جز مغشوش ساختن اذهان مردم افغانستان چيزی بيش نيست فقط يك فريب تازه و يك نيرنگ جديد ميتواند باشد. بناءً ننگ و نفرين باد بر آنانيكه پيشنهاد صلح را با طالبان جنايتكار و تروريست ارايه مي دارند، اميدوارم كه خلقهاى دلير و شرافتمند افغانستان فريب همچو نيرنگ ها را نخورده در محكوميت چنين مصالحه ننگين و شرم آور بپا خيزند.

در پايان آرزومندم كه سال نو ١٣٩٥ خورشيدى عارى از گزند طالبان دهشت افگن و حكومت بيمار و مريض افغانستان براى هموطنانم باشد.

هموطنان عزيز

سال خوش و با عافيت براى فرد فرد شما آرزوى هميشگى من است .

با درودهاى بى پايان 

غلام محى الدين (دستگير) از كشور اطريش

۱۷ مارچ ۲۰۱۶

 

 

 

توجه!

کاپی و نقل مطالب از «اصالت» صرف با ذکر منبع و نام «اصالت» مجاز است

کلیه ی حقوق بر اساس قوانین کپی رایت محفوظ و متعلق به «اصالت» می باشد

Copyright©2006Esalat

 

www.esalat.org