سه شنبه، ۲۳ اکتوبر ۲۰۱۲

 
امین الله مفکر امینی

 

به رفقای رزمنده «اصالت»! باینوسیله عید سعید اضحی را برای فرد فرد شما عزیزان و مبارزین اصولی راه حق و عدالت و از طریق شما به فامیل های شما عزیزانم، از اعماق قلبم تبریک عرض میدارم. و پیروزی و کامیابی های شما در راه ساختار یک افغانستان مستقل، سربلند و عاری از هر نوع مظالم اجتماعی از خداوند متعال استدعا میدارم. همه پیروز و سر فراز باشید. مفکر امینی

 

پیام امین الله مفکر امینی

به مناسبت عید سعید اضحی

 

باینوسیله و از طریق سایت پر محتوای «اصالـت» که بیانگر خواسته های واقعی مردم و میهن عزیزم میباشد، حلول عید سعید اضحی را در قدم اول به هــــم میهنان عـزیزم، اقارب و دوستان و اعضای محترم فامیلم ساکن در ایالت منی سوتای امریـکا و ثانیا این روز خـجسته و مبارک را به همهء هموطنان شرافتمند میهن عزیزم چــه در داخل کشور و چه خارج از آن و ثالثا به تماما اعضای پرافتخار، صدیق و ثابـــــت قدم حزب دموکرانتیک خلق افعانستان، که طور پیگیر از تلاش بخاطر اعمار یک افغانستان آباد و سر بلند و مستقل و عاری از هر نوع ظلم و استبداد، رزمیـده و می رزمند تبریک و تهنیت میگویم. و به همین ترتیب اینروز خجستهء عیـد سعید اضحی را به تماما مسلمانان و خلق جهان نیز تبریک عرض میکنم.

 

در این روز عید قربان، که میهن خود به قربانگاه تبدیل شده و از خون هزاران هزار از هموطنان عزیز و شرافتمند بیگناه ما رنگین است، از همه خلق نجیب میهن بحیث یــک فرد و همخون میهن تقاضــا میدارم تا قطع نظر از هر نوع دشمنی ها، تعصبات قومی مذهبی، سمتی، لسانی و سایر تعلقات دیگر، دست بدست هم داده و به ندای بـــرحق وطنپرستان به خاطر اعمار یک افغانستان آباد، سربلند، مستقل و عاری از هر نوع مظـــالم اجنتماعی متحد شوند و با روحیه عالی وحدت ملی و غرور ملی، در این راستا، از هیچ نوع جد و جهد دریغ ننمایند.

 

زیرا مفاهیم عید قربان، یک حرکت و تجلیل صوری نبوده، بلکه با پی آمد هــــای نیک و انسانی آن، در خور اهمیت است و بهتر از صلح و صفا و هم زیستــــی مسالمت آمیز نمیتواند باشد. یکبار دیگر عید همه را تبریک میگویم و بــه روان پاک شهیدای وطن و رفتگان ما، از بارگاه ایزد متعال آمرزش استدعا میدارم.

آمین یا رب العالمین.

 

  

 

توجه!

کاپی و نقل مطالب از «اصالت» صرف با ذکر منبع و نام «اصالت» مجاز است

کلیه ی حقوق بر اساس قوانین کپی رایت محفوظ و متعلق به «اصالت» می باشد

Copyright©2006Esalat

 

www.esalat.org