امین الله مفکر امینی          2015-27-09

 

پیام به مناسبت نزدهمین سالروز شهادت دکتور نجیب الله،

یکی از فرزندان صدیق و مبارز میهن

 

امروز، روز شهادت یکی از فرزندان قهرمان و شهید حزب محبوبم دکتور نجیب الله شهید میباشد. انعکاس نظریات و تبصره ها در سایت های مختلف انترنتی، رسانه های خبری فردی و گروهی، و سایر هواخواهان آن فرزند شهید حزبم از یک طرفی که نمادی از همبستگی همه نیرو های چپ انقلابی و نیرو های وطنپرست دیگر را میرساند و مژده میدهد، از طرف دیگر این زمینه را روح و روان میبخشد که چنین شهادت ها و قربانی های فرزندان صدیق میهن و خصوصا فرزندان فدا کــــــار مردم و میهن که در قالب تشکیلات حزب محبوبم شکل گرفت و مـــراحل مختلف حیات سیاسی را خصوصا از زمان پیروزی انقلاب ثور ۱۳۵۷ تا آخرین مراحل سقوط حاکمیت حزبی و دولتی از طرف دستگاه سیا، آی اس آی پاکستان و کشــور های عربی در راس عربستان سعودی با تبانی گرباچف خایین با امپیریالیزم جهانی تحت توافقات ژینو بخاطر انتقـال قدرت طور صلح آمیز به مجاهدین خود گفته و خود ساخته ای ارتجــاع داخلی و خارجی و دیگر دشمنان ما در مـــنطقه و جهان، زمینه ساز شد و شکل گرفت، بـی ارجگذاری نمانده و نخواهد ماند .

دشمنان مردم و میهن عزیز ما چه در داخل و چه در خارج از میهن، به سطــح منطقه و جهان اینرا باید بدانند که اختلافات سلیقوی و تشکیلاتی، با اهداف تقریـبا مشابه همه نیروهای ملی و وطنپرست و خاصتا حزب محبوبم یعنی ح.د.خ.ا. که بنامهای متعدد منقسم گردیدند، اینرا نفی نیمکند که ما بجان خود افتیده ایم و اصلا دیگر آرمانهای مقدس حزب خود را که همانا ایجاد یک میهن آزاد، مستقل، سربلند و ایجاد یک حکومت ملی و دموکراتیک یعنی حکومت واقعی مردم توســط مردم و برای مردم باشد به فراموشی گذاشته ایم.

ما تمام یادبود های این شهیدان راه واقعی آزادی مردم و میهن را و خاصتا اولاد مبارز و سرسپرده گان حزب محبوب خود ها را نه تنها که فراموش نکرده و نمی کنیم بلکه تجلیل از چنین روز ها را منحیث وظایف انقلابی خود ها بسط و گسترش نیز میدهیم.

ما ایمان داریم که با معامله گران و خایینان و ذهنی گران و یا دشمنان مردم و میهن برخورد اصولی خواهیم کرد و چون این مجاهدین نام نهاد و دسته های نامنهاد جهادی، کمبود ها و یا عدم رعایت اصولیت و عدم اجرای دقیق اهداف و قوانین را فراموش نمی کنیم بلکه با آنها با شرایط زمانی و مکانی، برخورد های اصولی و قانونی خواهیم کرد و آن اهداف را به سوی ایجاد یک جامعه ای نوین و شگوفان مطابق  به شرایـط زمان و مکان و نظر داشت همه نیاز ها و خواسته های توده های میلیونی زحمتکشان، دهاقین کارگران و سایر خلقهای ستمدیده ای میهن سوق خواهیم داد.

یکبار دیگر نزدهمین سالروز شهادت شهید دکتور نجیب الله فرزند سرسپرده ای حزب محبوب خود ها را، به تماما فرزندان حزب، مردمان، وطنپرستان و متحدین سیاسی حزب ما، خیرمقدم میگوییم و بهشت برین جایگاه شانرا از خداوند متعال استدعا مــی داریم.

 

  

 

توجه:

کاپی و نقل مطالب از «اصالت» صرف با ذکر منبع و نام «اصالت» مجاز است

کلیه ی حقوق بر اساس قوانین کپی رایت محفوظ و متعلق به «اصالت» می باشد

Copyright©2006Esalat

 

 

www.esalat.org