محمــد طــاهــر نسیــم

                                          

 

 

رفیق طاهر نسیم نهایت عزیز و گرانقدر،

 

امروز سه شنبه، ۲۱ مارچ ۲۰۱۷ مطابق اول حمل ۱۳۹۶ خورشیدی، سالروز میمون و خجسته ی تولد شما رفیق عزیز و انقلابی، همزمان مصادف با جشن نوروز باستانی می باشد.

رفقا، مسؤولان و دست اندرکاران «اصالت» ارگان نشراتی ح.د.خ.ا. بدین مناسبت با پرشورترین احساسات رفیقانه مراتب صمیمانه ترین تبریکات، تمنیات و مکنونات قلبی مان را حضور شما رفیق طاهر نسیم گرامی تقدیم داشته، عمر زیاد، سلامتی همیشگی و موفقیت های درخشان و روزافزون شما را در همه عرصه های زنده گی تان آرزو می کنیم.

تولد شما رفیق طاهر نسیم عزیز بی شک بهانه ای شد برای تشکر از زحمات فراوان و مبارزۀ خستگی ناپذیر تان به خاطر آزادی، ترقی، دموکراسی، استقلال و تمامیت ارضی افغانستان و سعادت و خوشبختی انسان زحمتکش. تولد تان را تبریک می گوئیم و برایتان آرزوی موفقیت می کنیم.

بودن شما همیشه یاد آور سبزی ها است، امید واریم در زنده گی تان دوباره شادیها و موفقیت ها را در بهار نو شاهد باشید.

حقارت واژه ها را وقتی دیدیم که نتوانستند مهربانی و بزرگی شما را توصیف کنند، به اندازه تمام خوبی های دنیا برای شما آرزوی موفقیت داریم. می گویند طول عمر مهم  نیست عرض آن مهم است، به شما تبریک می گوئیم که عمر طولانی با وسعت و عرض بزرگی داشته اید. بر خود می بالیم که همسنگر و رفیق عزیزی چون رفیق طاهر نسیم داریم که طی دهه های طولانی عمر پر ثمر خویش همواره سودای خدمت صادقانه  به افغانستان را داشته است . صمیمانه آرزومندیم رفیق طاهر نسیم همیشه در کمال صحت و سلامتی باشد. امیدواریم سالروز تولد شما، خوشی های زیادی را برای شما رفیق عزیز به همراه داشته و آرزوهای تان تحقق یابند.

ما از شما رفیق گرامی چیزهای زیادی را آموختیم از جمله این که رفاقت و دوستی واقعاً به معنی چیست. ما بسیار سپاسگزار برای روز تولد شما هستم. روز های تولد هر سال میآید، اما رفقا و دوستانی مانند شما فقط یک بار در طول عمر میآیند و ما خیلی خوشحالیم که شما رفیق طاهر نسیم عزیز را با خود داریم.

برای بسیاری از مردم، کلمه "رفیق"- این فقط ردیف کردن پی هم حروف است، ولی برای ما- همرزمان شما، کلمه ی "رفیق" سرچشمۀ سعادت و نیرو به خاطر شماست.

گذشت زمان هیچ تغییری در وجود شما  وارد نکرد، شما همچنان به عنوان یک انسان نیک و انقلابی متعهد، رسالتمند و اصالتمند باقی ماندید و این برای ما همرزمان شما در ح.د.خ.ا. مایۀ افتخار است.

بگذار روز تولد شما و هر روز شما با گرمای خورشید، شادی و لبخند پُر باشد.

 دست های تان را به گرمی و محبت رفیقانه میفشاریم،

با درود های گرم رفیقانه،

هیئت رهبری «اصالت»

 

 

 

توجه!

کاپی و نقل مطالب از «اصالت» صرف با ذکر منبع و نام «اصالت» مجاز است

کلیه ی حقوق بر اساس قوانین کپی رایت محفوظ و متعلق به «اصالت» می باشد

Copyright©2006Esalat

 

 

www.esalat.org