پیام تسلیت

 

با تاسف عمیق و تالم فراوان از در گذشت نا بهنگام خانم ویدا کارمل سادات، همسر محترم میرعصمت الله سادات مطلع گردیدیم که مایه تاثر و اندوه بی پایان ما گردید.

خانم ویدا کارمل سادات که زاده یک خانواده مبارز و تربیه یافته مکتب انسانیت بود بمثابه انسان با درد، با درک و سر شار از عشق به وطن و مردمش، از آوان جوانی راه مبارزه بخاطر آزادی، دموکراسی، عدالت اجتماعی و شگوفائی میهنش را به پیش گرفت و تا پای جان هم افکار و ذهنش بدور از رفاه مردم و آرامش کشورش نبود.

ما در حالیکه خویشرا درین مصیبت المناک غمشریک خانواده های سوگوار میدانیم، ژرفترین مراتب تسلیت خویش را به محترمه محبوبه کارمل، محترم عصمت الله سادات، محترم وستوک، محترم کاوه، محترمه اناهیتا کارمل، محترم صفدر خان، جمیله جان ناهید، متباقی اعضای فامیلهای محترم کارمل، سادات، سایر اقارب و دوستان آن مغفوره تقدیم داشته، روان اش را شاد خواسته و صبر جمیل را به همه خانواده های سوگمند میطلبیم.

وفات خانم ویدا سادات نه تنها فقدان عضو یک فامیل شرافتمند، بل ضایعه جبران ناپذیری برای خانواده مشترک جامعه روشنفکری کشورما بحساب می آید.

نامش ماندگار!

فردوس برین جایش!

به نمایندگی از عده دوستان:

سید اکرام پیگیر، انجنیر محمد عزیز، سید نسیم میهنپرست، محمد انور فرزام، جنرال سید کاظم، محمد عزیز حساس، فرین محسنیان و رحمت الله حسن.

 

 

توجه!

کاپی و نقل مطالب از «اصالت» صرف با ذکر منبع و نام «اصالت» مجاز است

کلیه ی حقوق بر اساس قوانین کپی رایت محفوظ و متعلق به «اصالت» می باشد

Copyright©2006Esalat

 

www.esalat.org