پیام تسلیت

محمد نبی غروال

به مناسبت وفات رفیق عبدالرحیم کاروال

 

با درد و الم بی پایان، یکساعت بعد از وفات اطلاع حاصل کردم که کاروال عزیز در میان ما نیست. خبری بود تکان دهنده که تار و پود وجودم را تکان داد و چهرۀ مردِ بزرگ با خصوصیاتِ برجستۀ انسانی اش در نظرم مجسم شد. دست و پاهم لرزید، مدتی خاموش ماندم و چشمانم پُر از اشک شده و عنان اختیار و قرار و آرامش را از من ربود.

عبدالرحیم کاروال، این فرزندِ برومند ح.د.خ.ا. و مدافع صدیق زحمتکشان میهن و از نسل اول جنبش انقلابی کشور بود و او در پیمان حزبی و سیاسی و انسانی خود پابند و صادقانه عمل نمود. و کارهای بزرگی را نیز انجام داد. او تا روز های اخیر زنده گی در فکر وطن و مردم عزیز خود بود و تعهدی که نموده بود با آن وفادار باقی ماند و سر تسلیم در برابر قدرت های جبار و ستمگر فرود نیاورد.

بلی، رفیق کاروال راه و رسم زنده گی را آگاهانه انتخاب نموده بود و با افتخار این جادۀ پُر از افتخار را با سرفرازی طی نمود. رفیق کاروال در روز های اخیر که با مریضی دشوار در مبارزه بود، از خود مقاومت نشان میداد و رفقا ودوستان خود را تسلی میداد. باید گفت که درین مبارزه همسر عزیزش مینا جان خیلی از خود شایستگی نشان داد که من به خودش و خانواده اش آفرین میگویم. مینا جان از صبح وقت تا نیمه های شب در کنارش قرار داشت و آنچه در توان داشت در خدمت زنده یاد کاروال قرار داشت که افتخار به چنین خانم وفادار.

در پایان مراتب تسلیت خود و اعضای فامیل خودرا به تمام اعضای خانواده، همه رفقا دوستان و همرزمانش و به ویژه، مینا جان و رفیق واسع غفاری تقدیم داشته، صبر جمیل برایش آرزومندم و درین اندوه و غم بزرگ خودرا شریک میدانم. روانش شاد یادسش گرامی باد!

محمد نبی غروال، از شهر فرایبورگ المان.

* تایپ کامپیوتری از پُشت خط تیلیفون توسط ع . ق . فضلی

 

 

 

 

توجه!

کاپی و نقل مطالب از «اصالت» صرف با ذکر منبع و نام «اصالت» مجاز است

کلیه ی حقوق بر اساس قوانین کپی رایت محفوظ و متعلق به «اصالت» می باشد

Copyright©2006Esalat

 

www.esalat.org