پیام تسلیت و غم شریکی

 

با تأسف، تأثر و غم فراوان اطلاع حاصل نمودم که خواهرم ویدا جان کارمل بالاثر بیماری لعنتی و جانسوز که مدت طولانی عاید حال شان بود، جان به حق سپرد.  

اناالله و اناالیه راجعون.

خواهرم ویدا جان کارمل، خوردسال و نازدانه فامیل ما که محبت، مهربانی، اخلاق و سجایایی والای رفاقت و انسان دوستی ابر مرد بزرگ جنبش نجات بخش تمام زحمت کشان کشور ما و مادر مهربان مان محترمه محبوبه جان کارمل، همواره چون نور درخشنده الماس در سیما و عمل شان می درخشید و به افتخارات فامیل ما مبدل می گشت.

مرگ، اندوه و غم چنین عضو فامیل و خانواده مان چنان سنگین و تحمل نا پذیر است که همه ما را یکبار دیگر به تمام درد های جبران ناپذیر گذشته میبرد. نامردی نامردان در برابر چشمان ما چون تصاویر زنده، که ویدا جان تازه جوان با چشمان زیبای خودشان شاهد آن بود، مجسم و تازه می سازد. اندوه و غم امروزی ما را هر چه بزگتر و سنگین تر میسازد.

آرزوی قوت قلب برای تحمل این غم سنگین را برای مادر مهربان محبوبه جان کارمل، اناهیتا جان کارمل، وستوک جان کارمل، کاوه جان کارمل، میر عصمت الله سادات و اولاد های نازنینش روهیتا جان سادات، میر عبیدالله جان سادات و جمله فامیل های محترم کارمل و سادات و بهشت برین برای مرحومه ویدا جان نازدانه مان از بارگاه خداوند متعال استدعا مینمایم.

      با ابراز تسلیت مجدد،

ضیا جان پژمان، رسول پژمان و جمله اعضای فامیل پژمان

                       استهکلم ـ سویدن

                       ۱۷ جون ۲۰۱۲

 

 

 

 

 

 

توجه!

کاپی و نقل مطالب از «اصالت» صرف با ذکر منبع و نام «اصالت» مجاز است

کلیه ی حقوق بر اساس قوانین کپی رایت محفوظ و متعلق به «اصالت» می باشد

Copyright©2006Esalat

 

www.esalat.org