پیام تسلیت

 

زنده یاد عبدالرحیم کاروال

 


زبیر شیرزاد

 

رفقا دوستان و هموطنان عزیز!

 

با تاسف عمیق در نیمه یی شب از مرگ یک انسان شرافتمند، باورمند دوستداشتنی و رفیق مبارز و دادخواه از طریق سایت «اصالت» اطلاع حاصل نمودم. شب را با یک درد روحی سپری نمودم. در حالیکه مرگ حتمی است، ولی مرگ همچو یاران سخت و بجز درد و رنج معنایی دیگر ندارد. مرگ، آن هم در دیار غربت و دور از میهن و یاران، سخت است. یقین کامل دارم که تمام همرزمان روزهایی دشوار آن رفیق عزیز و خردمند آرزو دارند تا با همرزم خود آخرین بار دیدار و با چشمانِ پُر از اشک وداع و سهم خود را در اندوه و ماتم فامیل و یاران کاروال عزیز اداء نمایند. ولی میدانیم که مشکلات ناشی از غربت و دوری و نداشتن سند و اجازۀ سفر، هزاران همرزمش را از حضور فزیکی در مراسم تدفین و فاتحه و مراسم عزا داری محروم خواهد ساخت.

بلی همرزمان عزیز، مرگ رفیق کاروال عزیز یقیناً ضایعه بزرگ نی تنها برای اعضای خانوادۀ محترم زنده یاد رفیق کاروال و اصالتداران عزیز است، بلکه برای همه باورمندان یک ضایعه بزرگ است. او به جز از ح.د.خ.ا. به هیچکدام از سازمانهای جدا شده از بدنۀ ح.د.خ.ا. روابط تشکیلاتی نداشت، ولی در مقابل، از لحاظ عاطفهء انسانی و آرمانی با همه سازمانهای دوست و رفیق و همسو روابط نیک انسانی و دوستانه داشت. او خودرا متعلق به همه سازمان های که به خاطر رهایی انسان زحمتکش و درد ورنج مردم وطن عزیزش صادقانه مبارزه میکنند، میدانست. او همچو دیگران رسالتمند متعهد و معتقد به امر مبارزه بود. او مردم خودرا خیلی دوست داشت. او آرزوی بزرگ داشت تا مردمش را هرچه زودتر در حیات خود سعادتمند ببیند. ولی زندگی با او وفا نکرد. او با یک عالم آرزوها همچو دیگر رفتگان ما چشم خود را بست. چاره چیست، و چه میتوان کرد بجز دعا به آن عزیز به خاطر اینکه روحش شادباشد. و تسلیت به تمام فامیل عزیزش، تسلیت به خانم مهربانش که از کاروال عزیزما در هر لحظه دردش را احساس کرد و شبها بالای بسترش بمثابه یک یار خوب و مهربان بمثابه یک خانم خوب و بمثابه همچو یک سرباز خوب با قامت بلند و قلب مهربان ایستاد و آنرا تنها نگذاشت رحمت به شیر مادرت مینا جان!

من بارها شاهد خدمات شایان مینا جان عزیز، خواهر مهربان و گرامی خود بودم. خواهر عزیز تسلیت به شما، و تسلیت به فرد فرد اعضای محترم فامیل شما و فامیل آن عزیز از صمیم قلب تقدیم میدارم. با استفاده از این فرصت تسلیت خودرا از جانب خود و فامیلم بمناسبت مرگ کاروال عزیز بشما اصالتداران عزیز، رفقا، دوستان و هموطنان عزیز تقدیم میدارم. کاروال عزیز! راه و آرمانت جاویدان، روحت آرام!

بایک عالم درد و اندوه، زبیر شیرزاد

 

 

 

توجه!

کاپی و نقل مطالب از «اصالت» صرف با ذکر منبع و نام «اصالت» مجاز است

کلیه ی حقوق بر اساس قوانین کپی رایت محفوظ و متعلق به «اصالت» می باشد

Copyright©2006Esalat

 

www.esalat.org