چهارمین سالروز «اصالت» را گرامی میداریم!

(صارم)

 

با پوزش از شما اصالتداران گرامی، که پیام تبریکی چهارمین سالروز «اصالت» را روی مصروفیتهای تحمیل شده نتوانستم بموقع خدمت‌ تان ارسال نمایم، علل خصوص رفیق زحمتکش و سازمانده ام (فضلی)، اُمیدوارم عذر مرا موجه حساب نماید.

سالروز «اصالت» این روزسرور و شادی برای اصالتداران عزیز، همکاران قلمی و خواننده گان «اصالت» روزیست گرامی، بناً این روز گرامی را برای هیأت رهبری سایت وزین «اصالت»، دست اندرکاران و اللخصوص رفیق جوان پُرتلاش و پُر کارم (فضلی) عزیز، و همه خواننده گان و همکاران قلمی «اصالت» تبریک و تهنیت عرض میدارم.

گذشت چهارسال نشان داد که پایمردی، متانت و استواری شما عزیزان در برابر هرنوع کشمکشهای خوداگاه و ناخوداگاه، سنگ اندازیها، مداخله های رنگارنگ، شانتاژ های مصلحتی و تنگ نظریها، نه تنها موانع راه شما شده نتوانست، بلکه حقانیت راه و استواری شما رسالتمندانرا بیانگر این واقعیت گردانید که سایت «اصالت» به یک حقیقت و یک واقعیت تبدیل شد. «اصالت» امروز گنجینه ای است پُر بار و غنی که هرگاه دربِ آنرا باز نمایید آرشیف مکمل سیاسی، فلسفی، تاریخی، فرهنگی و کلتوری و ادبی چشمان هر بیننده را روشن ساخته امیدها را به یقین تبدیل میکند. با آنهم طرفِ قناعتِ رسالتمندان «اصالت» نبوده میخواهند بشکل بهتر و خوبتر تر این کاروان حیاتی را غنای بیشتر بخشیده بمرکز تحقیقاتی و پژوهشی کامل مبدل نمایند.

«اصالت» بحیث نشریۀ همه گانی و قابل باور و اعتماد برای همه ظاهر گردیده و یقین کامل دارم همه خواننده گان عزیز با من همصدا خواهند بود که «اصالت» با گذشتن از کوه و کوتل مملو از خطر، تنها بقیمت صداقت و پاکی، شفافیت و راستی، استواری و حوصله مندی و شجاعت و مردانگی شان این افتخارات را نصیب گردیده اند .

اصالتمندان به هیچ زورگو و معامله گر، به هیچ سیاستمدار دورنگ و چندرنگ، به هیچ منحرف و ترسو و هیچ فرد یا افراد فرصت طلب و دو رو، معامله نکرده و روحیه تسلیم طلبی نشان نداده همچنان از هیچ جنایتکار و فریبکار، سیاستباز و قمارباز و خاینین ملی هم حمایت نکرده، بلکه دایماً شرافت شان توانمندی شانرا ظاهر ساخته است .

تاریخ هرگز نمیتواند این فداکاری بموقع، صادقانه ،و شیردلانه چهارسال قبل شمارا نادیده گیرد شما با شکستاندن رکود و سکوت مورال عزیزان تانرا بالا بردید، شما دایماً وسیله صلح و آشتی و طرفدار وصل اتحاد و اتفاق همفکران تان بودید،هستید و خواهید بود.

لازم است به شما فرزندان شجاع و صدیق میهن و شما ارج گذاران راه برحق و انسانی ببرک (کارمل)، این شخصیت بزرگ، انساندوست، وطندوست و رفیق دوست، رهبر خردمند و پرچمدار والای زنده گی زحمتکشان افغانستان که جایش در بین فرزندان میهنپرست، نیروهای آزادیخواه و دموکرات و هم نیروهای صلح خواه و ترقی طلب و نهضت چپ و مترقی افغانستان برای همیش خالی خواهد بود، افتخار نمایم.

 

زنده باد آزادی، استقلال و عدالت اجتماعی

زنده باد وحدت نیروهای ملی، مترقی و دموکرات افغانستان!

 صارم

 

 

 

توجه!

کاپی و نقل مطالب از «اصالت» صرف با ذکر منبع و نام «اصالت» مجاز است

کلیه ی حقوق بر اساس قوانین کپی رایت محفوظ و متعلق به «اصالت» می باشد

Copyright©2006Esalat

 

www.esalat.org