Fri, August 13, 2010 0:32:49

  

 

 

 

(با پوزش بسیار زیاد از استاد نهایت گرانقدر و بزرگوار استاد (صباح) که پیام تبریک ایشان به مناسبتِ چهارمین سالروز «اصالت» به دلیل مصروفیت های شخصی همکاران

 به موقع در همان روز نشر نه گردیده بود. پیامهای تبریک عده ای زیادی از دوستان، رفقا و همکاران قلمی و مقاله ها نیز به همین دلیل تا کنون به نشر نرسیده اند.  «اصالت»)

 

مسوولين، دست اندرکاران و همکاران عزيز «اصالت» و بخصوص دوست خوب (فضلی) -سالروز گراميداشت «اصالت» رابه شما از صميم قلب تبريک و تهنيت عرض مينمايم!

سالگرد «اصالت» را به خواننده گان و همه کسانيکه در راه رشد و پُرباري نشريه «اصالت» عرق ميريزند و زحمت ميکشند مبارک باد ميگويم.

از شما دوستانه تقاضا دارم تا متحد و يکپارچه در مسير وحدت و تشکل سياسي با جديت هميشگي تلاش نمایيد تا بتوانيد رنجشها و کشمکشها را با همدلي،همياري همکاري مرفع و همه با يک آواز به مبارزه مشترک و برحق خويش ادامه داده و کاروان صلح و خوشبختي مردم کشور را به سرمنزل مقصود برسانيد. چنين خواهد شد.

«اصالت» طي اين چهارسال بخاطر آگاهي هاي عمومي، تشکلات ملي و وحدت سياسي - زحمات زيادي کشيد و مطمينم که اين مسير را بدون خستگي ادامه بدهد.

«اصالت» نشريه هدفمند سياسي، گنجينه پربار فرهنگي، آرشيف ادبي و تاريخي که چهارسال از عمر پُربار آن ميگذرد و در اوج از کشمکشها، گروپ بندي ها، بي باوري ها، يخنگيري ها و گروپ بازي هاي فکري و ايديالوژيکي با هدفمندي آگاهانه، با درنظرداشت گذشته رفیقانه و با احساس مسووليت وطن دوستانه به پيش رفت و از همه شانتاژهاي بيمارگونه، زدوبند هاي مقطعي و مصلحتي به دور نگهداشته شد و همچنان به اصالتش پابند ماند و با هوشياري سياسي راه اشرا ادامه داد و با دوستان، همرزمان و وطنخواهان - مدارا و با دشمنان وطن قاطعانه برخورد نموده و در مبارزه سياسي رسالتمندانه عمل نموده است.

«اصالت» با رويش هاي منحصر بخودش از هرج و مرج طلبي و بي بندوباري اجتناب ورزيده و در راستايي خط فکري اش منطقي، حوصله مند، علمي و خونسرد عمل نموده است.

همان طوريکه «اصالت» درن ظر داشت تا يک ذخيره علمي، فرهنگي و ادبي بوجود آورد و آرشيفي شود که مطالب و موضوعات سياسي، تحقيقي و پژوهشي را گرد آوري نمايد و تا جايکه مقدور بود درين زمينه کارهاي انجام شد و تلاش هاي بيشتر و ابتکارات بهتر همچنان ادامه دارد. امروز بدون مبالغه به يک نشريه قابل اعتماد مبدل و موفقيتهاي زيادي را کسب نموده است. اين افتخارات بيشتر در هدفمندي و کاري پُربار و پُرتلاش صيقل خورده است.

«اصالت» هيچگاهي نخواسته است تا مرجع شود که از جنايتکاران سلاح بدست، از آدمکشان حرفوي، از قاتلان مردم ستمديده، از سران قاچاقبر و معاملگر، از خائنين ملي، از تاجران خون و آتش، از تجزيه طلبان محلي و منطقوي . . . حمايت بعمل آورد و يا در حمايت از آنان قرار بگيرد و به دسيسه و نيرنگ متوصل شود.

«اصالت» نخواسته است تريبون شود که انسانهاي با شخصيت، فرهنگيان بانجابت، وطنپرستان با شهامت و انديشمندان با رسالت - مورد تاخت و تاز و يا قهر و غضبِ مشتی از اوباشان قراربگيرد. چنين بود که با گذشت هر روز به دوستانش افزوده و به علاقمندانش افزايش بعمل آمده است و طي اين مدت سايت «اصالت» تقریباً نيم ميليون بار باز شده و صدها مطالب و پژوهشهاي تحقيقي و فرهنگي و سياسي اش در نشرات ديگر به نشر رسيده است.

«اصالت» با زحمتکشي و تلاشهاي دوامدار و بدون وقفه ي مسوولين و همکارانش از محبوبيت فراواني برخوردار گرديده و اين موفقيت، بهروزي و کاميابي آسان بدست نيامده است و آرزومندم به ساده گي از دست نرود.

در فرجام يکبار ديگر چهارمين سالروز بارور شدن «اصالت» را به تمام دوستان، عزيزان و همکاران گرامي تبريک و تهنيت ميگويم.

با درودهاي گرم رفیقانه،

(صباح)

 

 

 

توجه!

کاپی و نقل مطالب از «اصالت» صرف با ذکر منبع و نام «اصالت» مجاز است

کلیه ی حقوق بر اساس قوانین کپی رایت محفوظ و متعلق به «اصالت» می باشد

Copyright©2006Esalat

 

www.esalat.org