یکشنبه، ۸ اگست ۲۰۱۰   

 
امین الله مفکر امینی
از ایالت منی سوتای امریکا

*   *   *

 

به خاطر گرامیداشت از چارمین سال نشراتی سایت پُر محتوای «اصالت»!

 

پیش از اینکه مختصراً در باره کارکرد های سایت پر محتوای و مردمی «اصالت» به دست اندار کاران سایت و همکاران این سایت پر محتوای مطالبی مختصری را بنگارش گیرم، بدوا بهترین تمنیات و شاد باشهای خود را به تماماً هواخواهان این سایت در ایالت منی سوتای امریکا، ایالات متحده امریکا و علاقمندان نهایت عزیز و شرافتمند میهنم و بدست اندر کاران محترم این سایت و  بخصوص انجنیر فضل الرحیم «همت»، صاحب امتیاز و مدیر مسوول سایت و رفیق گرامی و پرتلاش رفیق (فضلی) تقدیم داشته و کامیابی ها و دستاورد های بیشتر شانرا در گسترش هرچه بهتر و خوبتر این سایت از خداوند متعال نیاز میدارم.

تجارب چند سال گذشته از ایجاد سایت، مبرهن این واقعیت است که راه پیشرفت کمی و کیفی این سایت که بخاطر تأمین منافع مردم زحمتکش و شرافتمند میهن عزیز ما افغانستان از یکطرف و از طرفی بخاطر زنده یاد رفیق گرامی ببرک کارمل منشی عمومی کمیته مرکزی حزب دموکراتیک خلق افغانستان و رییس شورای انقلابی دولت جمهوری دموکراتیک افغانستان پایه گذاری و اهداء گردیده است، سیر صعودی پیموده و بتعداد بیننده گان سایت افزایش قابل ملاحظه ای بعمل آمده است.

این سایت در تمامی بخش های مربوطه اش که به کتگوری های مشخص مطابق بنیاز های زمانی و خواست توده های میلیونی میهن، صف بندی شده هر کدام از اهمیت خاصی برخوردار بوده و بنحوی از انحا به رفع نیاز علاقمندان و دوستداران خود پرداخته است.

بسط و توسعه و جذب هواخواهان و همکاران قلمی سایت قطع نظر از هر نوع تعلقات، موید این واقعیت است که سایت «اصالت» منعکس دهنده خواسته های مردم ترقیخواه میهنش افغانستان عزیز و خاصتاً نسل جوان آن بوده و در اینراه بکمک همکاران قلمی و کار و پیکار خستگی نا پذیر گردانندگان سایت ار مراحل مختلف و آزمونگاه مختلف گذشته و به موفقیت هایی چشم گیری نیز نایل شده و در سکوه افتخار قرار گرفته است. در جریان اینکار و پیکار بخاطر تحقق مرامی اهداف اولین مرامنامه ح. د. خ. ا. که بتدابیر خردمندانه ای اعضای کنگره مؤسس آن برهبری رفیق ببرک کارمل عزیز پی ریزی شده بود و مراحل تطبیق آن مرحله بمرحله تا پیروزی انقلاب ثور ۱۳۵۷ و مراحل بعد ادامه داشته و تا کنون تحقق کامل آن طبق مراحل مختلف زمانی و مکانی به باساس خواسته های مردم زحمتکش و وطنپرست میهن و به خصوص نسل جوان آن ادامه دارد، گرداننده گان سایت و رهبری آن متحمل رنج و زحمات خستگی نا پذیری شده که اثرات آن در کشمکش های قلمی بی تاثیر از اثر گذاری بالای همکاران قلمی و دیگر هواخواهان آن چه در داخل میهن و چه در خارج از آن نیز نبوده است. بعضاً انتقادات ناشی از عقده ها، بدون در نظرداشت نورمهای پذیرفته شده  طبق اصول انقلابی و اصل انتقاد از خود و انتقاد از دیگران،  فضا را مختنق ساخته و بعضاً به جر و بحث های طولانی انجامیده است. عده ای از جوینده گان منافع شخصی و یا بعضاً تعلقات سیاسی، قبیلوی، منطقوی، لسانی، مذهبی و غیره بتاخت و تاز گرداننده گان سایت برآمده و قدم فراتر از آن نیز برداشته و آنرا تا سرحد ارتباط به همکاران قلمی و هوا خواهان سایت نیز گسترش داده اند.

عده ای،علاقمندان و هوخواهان رفیق ببرک کارمل عزیز را که سایت «اصالت» با فوتوی آن شخصیت گرامی بخاطر خدمات ارزنده و ماندگار آن مزین بوده و سایت «اصالت» به وی اهداء شده است، محکوم به کیش شخصیت نموده به "بت پرستی" متهم نموده اند. ولی افسوس به آن مبصرین و صاحبان قلم که فرق بین کیش شخصیت یا شخصیت پرستی را تا نقش شخصیت ها در تاریخ، ندانسته اند و الا از تاریخ پیداش بشر تا زمانیکه اولاد آدم دست به انواع رسم الخط یافته از شخصیت ها چه علمی، هنری، فرهنگی و اقتصادی و سیاسی و مذهبی و غیره و غیره بانواع مختلف ارج گذاشته اند که آنها شامل انواع توصیف و تعریف عینی و حق ادای احترام بآنها و کار کرد های شان بوده که نصب فوتو ها (البوم تصاویر) نیز بخشی از ارج گذاری بآنها به حساب آمده است.

البته در اینجا شکی نیست که سایت پر محتوای «اصالت» از خود دارای کمی ها و کاستی ها از مدت تأسیس و ایجاد سایت تا حال نیز بوده است ولی تا حد توان و سرحد دانشم تا جاییکه من میدانم، با آنها با روحیه انقلابی و انتقاد پذیری برخورد صورت گرفته و هیچ موضوعی ذیدخل به قضایای سایت بی جواب نمانده است. من زیادتر نمیخواهم نمونه هایی از قضایای برخورد های روشنگرانه و تا اندازه ای تخریب کننده نسبت به سایت «اصالت» را حتی مشت نمونه ای خروار گفته بعرض رسانم. زیرا هدف از ارج گذاری در این نقطه ای مشخص زمانی تجلیل از چارمین سالگرد نشراتی سایت پرمحتوا و مردمی «اصالت» بود که من در آغازین مطلب آنرا به علاقمندان سایت و دست اندرکاران سایت و مسوولین و گردانندگان پر تلاش سایت و همکاران قلمی آن تبریک و تهنیت بعرض رسانیده ام.

در اخیر یکبار دیگر موفقیت های چشم گیر شما را در راه تأمین دموکراسی واقعی در میهن عزیز ما افغانستان بکمک همکاران قلمی و هواخواهان تان و عمدتاً به حمایه وطنپرستان صدیق وطن از خداوند متعال آرزو میبرم.

 

زنده باد صلح و دموکراسی واقعی در وطن

پیروز باد اهداف والای انقلاب ثور

زنده باد وحدت و همبستگی همه نیروهای چپ سالم و وطنرست در راه ایجاد یک افغانستان نوین، آزاد و سربلند!

 

 

 

 

 

 

 

توجه!

کاپی و نقل مطالب از «اصالت» صرف با ذکر منبع و نام «اصالت» مجاز است

کلیه ی حقوق بر اساس قوانین کپی رایت محفوظ و متعلق به «اصالت» می باشد

Copyright©2006Esalat

 

www.esalat.org