تاریخ جاودانگی:

 یکشنبه، ۲۳ می ۲۰۲۱ مطابق ۲ جوزای ۱۴۰۰

برادر عزیزالقدرم عبدالقدیر فضلی،

با درد و علم بی پایان، همین لحظه که ساعتی پیش از بازدید از مقبره ی رفیق آصف برگشته ام، خبر درگذشت رفیق، برادر، و رهنمای بزرگوار و عزیزالقدرم فضلی صاحب، قبله گاه شما را خواندم.

انالله و اناالیه راجعون

رفیق فضلی عزیز، روح فضلی صاحب بزرگوار، پدر شما که به من حیثیت برادر بزرگ، همرزم با اعتماد و استاد خوب را داشت، شاد و خاطرات شان گرامی باد. شخصیت والای رفیق فضلی فقید مانند آئینه ئی بالا و صادق و بی آلایش و دژ مستحکم و تسخیر ناپذیر دفاع حقوق انسان زحمت کش و کادر مجرب و صادق حزب مایه ی افتخار من و همه رفقا است.

در مورد شخصیت و خصایل والای فضلی صاحب که من افتخار همرزم بودن، همشهری بودن و برادر کوچک بودن شان را دارم و به آن میبالم، در مورد وطندوستی، فداکاری، صداقت، مهربانی، مردم دوستی و درک بلند شان منحیث کادر مجرب حزبی و علمی، هرچه بگوئیم و بنویسیم کم است، درگذشت شان یک ضایعه ی بزرگ برای میهن و خانواده ی حزب و همه ی ما و شماست..

دریغا که بیرون از اراده ی انسان، سفر زندگی برای همه ی ما در مقاطع مختلف، خواهی نخواهی پایان می‌یابد و داغ حسرت و الم در دل نزدیکان، دوستان و اقارب بجا میماند.‌

من و فامیلم مراتب تسلیت عمیق خود را به مناسبت این ضایعه ی بزرگ به شما و همه فامیل محترم فضلی، از صمیم قلب ابراز داشته و خود را در این غم بزرگ شریک میدانیم و برای شما منحیث برادر دوست داشتنی، و فامیل محترم به مثل فامیل خودم، استدعای صبر جمیل دارم، خوش به حال شان که اولاد دعا گوی و صادق به وطن به جا مانده اند.

غمها از شما دور باد.

 

غــــــــــلام رحیـــــــمی

 

 

 

 

 

توجه:

کاپی و نقل مطالب از «اصالت» صرف با ذکر منبع و نام «اصالت» مجاز است

کلیه ی حقوق بر اساس قوانین کپی رایت محفوظ و متعلق به «اصالت» می باشد

Copyright©2006Esalat

 

 

www.esalat.org