شنبه‏، ۳۰ می ۲۰۱۵


ا. م.  شیری

جنون جنگی رژیم های امپریالیستی- فاشیستی غرب

تحت پوشش «داعش» در خاور میانه

۷  جوزا ۱٣۹۴

ناتوی رسانه ای و به استناد آن، سایر رسانه های جمعی این روزها از پیشروی سریع «داعش» و کشتار و ویرانی های جنون آمیز آن در کشورهای لیبی، لبنان، سوریه و عراق خبر می دهند. در حالیکه رسانه های جمعی از سقوط شهرهای سیرت لیبی، رمادی عراق، پالمیر سوریه و برخی شهرهای دیگر این کشورها، نسل کشی ساکنان آنها، تاراج و نابودی آثار و ابنیه تاریخی بدست داعش با آب و تاب زاید الوصفی خبر می دهند، انگار ساکنان کره زمین را خواب ابدی گرفته، کمترین واکنش حداقل اعتراضی مشاهده نمی شود.

این وقایع پس از آنکه «داعش» در سال ۲٠۱۴ بدست امپریالیستهای غرب به سردمداری امپراتوری فاشیست آمریکا ایجاد و از طریق سرسپرده ترین مستعمرات منطقه ای آن مانند ترکیه، عربستان سعودی و سایر ایالات امپراتوری در حوزه خلیج  فارس و دیگر مناطق جهان، تجهیز و پشتیبانی می شود، بوقوع می پیوندند.

در این خصوص از همه جالب توجه تر این است که از یک سال پیش یک گله ائتلافی متشکل از ۶٠ کشور ناتویی- فاشیستی- سلطنتی غرب باضافه مستعمرات سنتی و جدید آنها بزعامت امپراتوری آمریکا برای «جنگ» برعلیه «داعش» تشکیل یافته و بنا به ادعای سران گله، همراه با ارتشهای لیبی، سوریه و عراق بمبارزه با آن هم مشغول هستند. با این وجود اما، داعش هچنان پیش می تازد، مناطق بیشتری را اشغال می کند، به سلاخی انسان و انسانیت مشغول است، ویران می کند...

با عطف توجه روی اوضاع و احوال جاری جهان، بویژه، اوضاع رقت انگیز خاور میانه در پی تهاجمات گسترده «داعش»، چنین سؤالی مطرح می شود، که آیا قابل تأمل نیست چرا ۶٠ کشور و نیمچه کشور جهان و در رأس آنها، امپراتوری آمریکا با در اختیار داشتن پیشرفته ترین تجهیزات و تسلیحات ویرانگر و مرگ آفرین و قریب ۹٠٠ پایگاه نظامی در همه مستعمرات و ایالات تابعه نمی توانند از عهده یک گروه بادعای خودشان «تروریستی» بر آیند؟

این سؤال، طبیعتا، بیشتر از دو پاسخ ندارد: یا «داعش» یک گروه تروریستی نیست، بلکه یک نیروی دیگریست و یا ائتلاف علیه «داعش» یک ائتلاف ساختگی و برای فریب و انحراف اذهان عمومی جامعه بشریست. در خارج از این دو حالت، یا باید فاتحه تمام قدرتهای نظامی را خواند و به دولتها پیشنهاد ختم هزینه کردن ثروتهای ملی برای نگهداری ارتش و خرید و تولید تسلیحات را داد و یا باید پذیرفت داعش یک ارتش فوق العاده مجهز و بسیار خوب آموزش دیده ای است که از نیروهای زمینی همین گله ائتلاف ۶٠ گانه تحت تابعیت دولت مخفی جهانی تشکیل یافته و بوسیله نیروی هوائی، مؤسسات اطلاعاتی و جنگ سالاران آنها نیز هدایت و پشتیبانی می شود. و گرنه، این چه گروه تروریستی است که علیرغم «مبارزه» ۶٠ کشور با آن، نصف خاک کشورهای سوریه و عراق را تصرف کرده است! این چه گروه تروریستی است که زخمی هایش در بیمارستانهای ترکیه، اسرائیل، اردن، عربستان سعودی و غیره مداوا می شوند! این چه گروه تروریستی است که نفت می فروشد و خریدار هم دارد! . . .

همه واقعیتهای منطقه خاورمیانه و گستردگی فتوحات «داعش» نشان از آن دارند که شق دوم مسئله عین واقعیت است. این مدعا بدین سبب صحیح بنظر می رسد که رژیمهای امپریالیستی- فاشیستی غرب در اثر حملات هوائی و تجاوزات گسترده به کشورهای مختلف، بویژه، به منطقه نفتخیز خاورمیانه و شمال آفریقا و کشتارهای میلیونی مردم و ویران کردن کامل برخی از کشورهای منطقه (عراق، لیبی، سوریه و اخیرا، یمن)، نه تنها نتیجه مطلوب خود را نگرفتند، حتی در انظار عمومی بشریت جهان نیز هر چه رسواتر و رسواتر شدند، به نیرنگ جنگی جدید دست زده، نیروی زمینی ارتشهای خود را در شکل و هیبت گروههای تروریستی خودساخته درآورده، عبارت «آلله آگبار» را به زبان آنها گذاشته و به جنگ جنون آمیز استعماری خود علیه خلقهای جهان، بویژه، برعلیه خلقهای خاورمیانه و شمال آفریقا با شدت و قساوت بی سابقه ادامه می دهند.

با این توصیف، می توان با اطمینان گفت که «داعش» صرفا «یک گروه تروریستی» بومی نیست، بلکه، نیروی زمینی ارتش امپراتوری فاشیست آمریکا و بخشی از ارتش ناتو است که کل منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا را در خون غرق ساخته و بنا به خصلت و ماهیت خود به توحشات فوق تصور بشری دست می زند تا با ایجاد رعب و وحشت منطقه نفتخیز خاورمیانه را همچون جمهوریهای اتحاد شوروی و کشورهای اروپای شرقی قطعه- قطعه نموده، سلطه استعماری خود را در کل منطقه تا ابد اعمال نماید. کما اینکه گماشتگان و پادوهای «دولت مخفی جهانی» در کنگره، سنا و دولت آمریکا و سایر کشورهای اروپائی همواره بر مسئله عدم مالکیت جمعیتهای ساکن سرزمینهای دارای منابع غنی نفت و گاز، از جمله، منطقه خاورمیانه تأکید داشته اند.

این واقعیت پوشیده ای نیست که تمام ساختار ارتشهای امپریالیستی بطور کلی از مزدوران حرفه ای تشکیل شده است. بنا بر این، وجود افراد دارای تعلق ملی یا زبانی عربی و غیره در صفوف این ارتشها، پدیده نادری نبوده و هیچ تغییری در ماهیت ضد انسانی آنها بوجود نمی آورد.  

با این اوصاف، بنظر می رسد رسانه های مستقل، تحلیلگران و کارشناسان آزاد باید هنگام انتشار اخبار مناطق جنگی و یا در حین تحلیل و بررسی مسائل سیاسی و جنگی، بی توجه به القائات ناتوی رسانه ای و حقه بازیهای تبلیغاتی پادوهای «دولت مخفی جهانی»، ماهیت واقعی نیروهای جنگی امپریالیستی- صهیونیستی را که تحت عناوین مختلف «تروریستی» به جنگهای استعماری غرب علیه کشورهای منطقه مشغول هستند، روشن ساخته و بطور مستدل نشان دهند که «داعش»، «القاعده»، «جبهة النصره»، «جبش العدل» و . . . و بطور کلی تمامی گروههای تروریستی در واقعیت خود، همان نیروی زمینی ارتشهای امپریالیستی هستند نه چیز دیگر.

 

 

 

توجه!

کاپی و نقل مطالب از «اصالت» صرف با ذکر منبع و نام «اصالت» مجاز است

کلیه ی حقوق بر اساس قوانین کپی رایت محفوظ و متعلق به «اصالت» می باشد

Copyright©2006Esalat

 

www.esalat.org