یکشنبه، ۱۶ فبروری ۲۰۱۴

افتتاح نمایندگی رسمی

 شركت هوایی آریانا افغان در ترکیه

خلیل الرحمن سلحشور

 

دفتر نمایندگی شركت هواپیمایی آریانا افغان كه تنها شركت هوایی دولتی افغانستان است با بهره گیری از هواپیماهای بوئینگ و ایرباس در هفته با انجام دو پرواز اقدام به نقل و انتقال مسافر و بار از انقره و استانبول به كابل می نماید.

این شركت با توانایی حمل ۱۴۰ مسافر و ۱۲ تن بار در هر پرواز، روزهای جمعه از انقره و روزهای سه شنبه از استانبول به مقصد افغانستان و بالعكس اقدام به جابجایی مسافر و بار می نماید.

نماینده گی رسمی آریانا در انقره و استانبول در پهلوی اینکه مسئول تمام مسایل و عملیات پرواز های آریانا در شهر انقره و استانبول میباشد مسئولیت خدمات مسافرین، بررسی طیارات و بخش کارگو را هم به عهده دارد. این نمایندگی در عرصه فروش تکت ها، بازبینی از اجناس مسافرین و رهنمائی لازم جهت آگاهی مسافرین در باره پرواز ها نیز انجام میدهد.

نمایندگی رسمی شرکت هوایی آریانا افغان، با گشودن دفاتر جدید در شهرهای استانبول و انقره و کارمندان مجرب آماده خدمت به مشتریان خارجی و داخلی و همچنان یگانه نماینده رسمی است که زمینه تخفیف تکت برای دیپلوماتها و محصلین را هموار نموده و به عهده گرفته است.

این نمایندگی وظیفه و مسئولیت های ذیل را به عهده داشته و بعنوان نمایندگی رسمی شرکت هوایی آریانا انجام میدهد.

۱ – ترتیب، تنظیم، کنترول و بررسی از تمام امورات اجرائیوی نماینده گی استانبول و انقره.

۲ - اداره، کنترول و انسجام فعالیت ها، اجراات کاری پرسونل، طرز برخورد کارمندان با مسافرین، سیستم فروشات تکت، رهنمائی و آموزش لازمه برای کارمندان به شکل متداوم .

۳ – تحلیل و دریافت ضرورت ها و نیازمندی های نماینده گی و تلاش در عرصه اکمالات بموقع وسایل و مواد ضرورت آن اداره بخاطر جلوگیری از سکتگی و ضیاع وقت نماینده گی مربوطه استانبول و انقره.

۴ – جستجو، تحلیل و مقایسه کردن وظایف و فعالیت های نماینده گی مربوطه را با دیگر خطوط هوائی و ابراز نظر از شناسائی عوامل مشوق کننده و سد ها در راستای بهتر ساختن امورات کاری نماینده در شهرهای استانبول و انقره و راپور دهی آن به مدیر بخش یا آمر نماینده گی های داخلی و خارجی د آریانا افغان هوائی شرکت.

۵ – گسترش، انکشاف و توسعه بخشیدن به روند دسترسی مشتریان به ارایه خدمات مشتریان و موضوعات تجارتی .

۶ – تأمین روابط نزدیک با تهیه کننده گان عرضه خدمات هوائی و پا بر جا داشتن ارتباطات محکم و متداوم نماینده گی مربوطه را با دیگر نماینده گی های داخلی و خارجی این شرکت و همچنان بر قرار کردن روابط کاری و گزارشات پیشرفت کار، ارایه مشکلات موجوده، نظریات و پیشنهادات به اداره مرکزی د آریانا افغان هوائی شرکت .

۷ – نظارت برسی و همآهنگی فعالیتهای (نگهداری جای مسافرین یا (passenger Reservation) تهیه تکت، خدمات کارگو، اعزام طیاره و دیگر وظایف لازمه) نماینده گی جهت حاصل نمودن اطمینان خویش از تطبیق مسائل فوق الذکر مطابق به قانون، اصول، پالیسی و مقررات د آریانا افغان هوائی شرکت .

۸ – تهیه راپور ماهوار، ربعوار و سالانه از فعالیت های نماینده گی د آریانا افغان هوائی شرکت در ولایت مربوطه و همچنان در صورت تقاضا و لزوم دید مقامات اداره تهیه راپور در عرصه وقت. اجرای سایر وظایف که از طرف مقامات مطابق قوانین، مقررات و اهداف شرکت سپرده میشود.

آدرس و شماره های تماس نمایندگی آریانا قرار ذیل است:

نمایندگی رسمی آریانا افغان

جاده تهران، مرکز تجارتی کاروم منزل چهارم شماره ۴۱۶

کاواکلی دره چانکایا انقره

تلفون: 05301089041 - 0530 108 9043

ایمیل: arianaankara@flayariana.com

 

 

 

 

 

توجه!

کاپی و نقل مطالب از «اصالت» صرف با ذکر منبع و نام «اصالت» مجاز است

کلیه ی حقوق بر اساس قوانین کپی رایت محفوظ و متعلق به «اصالت» می باشد

Copyright©2006Esalat

 

 

www.esalat.org