رفیق احمد صابر (تیموری)

به مناسبت هجدهمین سالروز جاودانگی رهبر محبوب ح.د.خ.ا. زنده یاد ببرک کارمل

 


اول دسامبر 2014 مصادف است با  هجدهمین سالروز جاودانگی زنده یاد رفیـــق ببرک کارمل یکتن از بنیان گذاران حزب دموکراتیک خلق افغانستان، رهبر دوست داشتنی فرزندان صدیق حزب محبوب ما و یکتن از مدافعان سر سخت رفاه، صـلح و آزادی و مدافع حفظ حاکمیت ملی و استقلال میهن عزیز ما یعنی افغانستان .

هجدهمین سالروز جاودانگی زنده یاد رفیق ببرک کارمل را برای همـه دوستان و رفقای گرامی تسلیت میگویم.

در باره شخصیت و محبوبیت زنده یاد ببرک کارمل هر روز دوستان و رفقا یاد و تمجید میکنند و هر قدر بگویم کم است. ببرک کارمل شخصیتی بود که نظیرش در تاریخ افغانستان پیدا نشده و نخواهد شد .

من بطور مختصر، اینقدر میگویم که زنده یاد رفیق ببرک کارمل از آغاز برافراشتــن اولین پرچم سرخ عدالتخواهی بخاطر ایجاد حکومت واقعآ ملی و دموکراتیک و آبادی میهن و رفاه در همه حالات و احوال زنده گی شان برای مردم چــــه در دوران مخفی چه علنی و چه قرار گرفتن شان در راس حزب و دولت جمهوری دموکراتیک افغانستان و تبعید اجباری شان به کشور اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی سابق بــه نـــام رفع مشکلات صحی شان و تا زمان رخت بستن شان از این جهان در غم مردم و میهن و ایجاد صلح و صفا در میهن، بودند و باین آرمان جان بحق تسلیــم نمودند. رهروان با خرد و صدیق ح.د.خ.ا. و سایر هم میهنان شرافتمند و صدیق و هم چنان متحدین سیاسی حزب محبوب ما، خاطره های شخصیت گرامی شانرا با کار و پیکار انقلابی شان هر گز از یاد نبرده  نمیبرند و خلل ناپذیر در این راه مبارزه نموده و میدارند. سر افراز باد فرزندان صدیق ح.د.خ.ا. و هم میهنان شرافتمند و صدیق ما بـا متحدین سیاسی حزب محبوب ما هر جا و در هر محدوده ای جغرافیایی که زند ه گی دارند و بسر میبرند.

با احترام،

رفیق احمد صابر (تیموری)

کابـل - افغانستــــان 

۱۰ قوس ۱۳۹۳

 

توجه:

کاپی و نقل مطالب از «اصالت» صرف با ذکر منبع و نام «اصالت» مجاز است

کلیه ی حقوق بر اساس قوانین کپی رایت محفوظ و متعلق به «اصالت» می باشد

Copyright©2006Esalat

 

 

 

www.esalat.org