دیپلوم انجنیر هاجره «امین»  

 

نخست از همه نهمین بهار سالروز سایت وزین «اصالت» را به مسئولین به ویژه مسئول فعال و پرتلاش نشرات این سایت رفیق گرانمایه محترم ع . ق «فضلی» گرامی و فرد فرد دست اندرکاران محترم و همکاران ارجمند این سایت ارزشمند تبریک و تهنیت گفته زحمات، پشتکار و تلاشهای شباروزی شما فرزندان صدیق و ادامه دهندگان راه و مکتب انقلابی پیشوای بی بدیل رفیق کارمل عزیز را سپاس و قدردانی مینمایم.

سایت پر محتوای «اصالت» از جمله پیشتاز ترین سایت بحساب می آید که توانسته است با انتشار نشرات در تحول افکار سياسی، اجتماعی و فرهنگی در بین مردمان آگاه، روشنفکر، روشن ضمیر، توده های زحمتکش و نسل جوان کشورما در داخل و خارج از کشور سهم فعال و ارزنده خویش را ایفا نماید و در جایگاه خاص مقطوع گردد. تلاشها و اهداف انسانی دست اندرکاران سایت «اصالت» نفوذ و جلب اعتماد آنانرا در بین مردم زحمتکش و نسل جوان کشور بیشتر گردانیده است که قابل گرایش است.

افتخار دارم منحیث یک فرد وطن پرست و عضو ح.د.خ.ا.، شما رفقا فرزندان راستین و سرسپردۀ وطن، متعهد و وفادار به آرمانهای حزب د.خ.ا. را در کنار خویش دارم و به نوبه خود امیدوارم که این سایت وزین هم چنان زنده بماند و با نشرات زنده خود در احیای جوانان و مجموع ملت زحمتکش افغانستان پیشگام تر باشد.

موفقیتهای مزيد هرچه بیشتر سایت وزین «اصالت» و شما دست اندرکاران آنرا در امر خدمتگزاری به حزب د.خ.ا.، ملت رنجدیده و نسل جوان و آینده کشور و همچنان در تمام عرصه های زنده گی شخصی شما آرزو مينمايم.

 رفیق راه و همرزم شما هاجره «امین»

 

 

   

 

توجه:

کاپی و نقل مطالب از «اصالت» صرف با ذکر منبع و نام «اصالت» مجاز است

کلیه ی حقوق بر اساس قوانین کپی رایت محفوظ و متعلق به «اصالت» می باشد

Copyright©2006Esalat

 

 

www.esalat.org