چهارشنبه، ۱۴ جولای ۲۰۱۰

 

اینجانب ک. ا. ا. از افغانستان با شما به تماس شدیم سلام ها و احترامات صمیمانه خود را خدمت دست اندر کاران سایت بسیار محبوب و مورد علاقه اینجانب که هر روزه از این ویبلاگ دیدن میکنم یعنی اصالت تقدیم میکنم چون من یکی از زاده های دوران محترم ببرک کارمل نمی باشم ولی در کتاب های که درباره این شخصیت خواندیم و از خانواده ام چیزی که شنیده ام بسیار یک شخصیت عالی و برجسته در کشور ما بود چون دشمنان این وطن نمی خواستند همان ایده ها و یا مفکوره که محترم ببرک کارمل داشت در باره افغانستان پیاده شود لهذا به نام مجاهدین برخواستند و این سیستم را از بین بردند که تا به حال افغانستان در ناآرامی و بی امنیتی قرار دارد و میدانی شده برای جنگ و آزمایش های جامعه بین المللی.

در اخیر از شما بسیار سپاس گذارم که نمانده اید که این آرزو های متوفا به خاک یک سان شود و خاموش بماند این وظیفه هر افغان است که باید در برابر سیستم دیموکراسی غربی برخیزد و اعلان منحل شدن انرا کنند من بالای سیستم دیموکراتیک و آقای محترم ببرک کارمل افتخار میکنم و هر افغان باید این افتخار را داشته باشد.

به امید موفقیت هر چه بیشتر شما دوست ها 

 

 *   *    *

 

 دست اندرکاران سایت «اصالت» به دلیل مسایل امنیتی در کشور و خطرهای ناشی از آن از نشر نام مکمل و نام خانواده گی نویسندۀ محترم نامه خودداری نموده و از شخص ایشان در این رابطه پوزش میخواهند.

 

 

 

توجه!

کاپی و نقل مطالب از «اصالت» صرف با ذکر منبع و نام «اصالت» مجاز است

کلیه ی حقوق بر اساس قوانین کپی رایت محفوظ و متعلق به «اصالت» می باشد

Copyright©2006Esalat

 

www.esalat.org