دوشنبه، ۱۴ اکتوبر ۲۰۱۳

 
امین الله مفکر امینی

 باینوسیله و از طریق این سایت پر محتوای «اصالـت» که بیانگر خواسته های واقعی مردم و میهن عزیزم میباشد، حلول عید سعید اضحی را بقدم اول به هــــممیهنان عـزیزم، اقارب و دوستان و اعضای محترم فامیلم ساکن در ایالت منی سوتای امریـکا و ثانیا این روز خـجسته و مبارک را به همهء هموطنان شرافتمند میهن عزیزم چــه در داخل کشور و چه خارج از آن و ثالثا بتماما اعضای پر افتخار، صدیق و ثابـــــت قدم حزب دموکراتیک خلق افعانستان، که طور پیگیر از تلاش بخاطر اعمار یک افغانستان آباد و سر بلند و مستقل و عاری ازهر نوع ظلم و استبداد، رزمیـده و می رزمند تبریک و تهنیت میگویم. و بهمین ترتیب این روز خجستهء عیـد سعید اضحی را به تماما مسلمانان و خلق جهان نیز تبریکات بعرض میرسانم .

در این روز عید قربان که میهن خود به قربانگاه از خون هزاران هزار از هموطنان عزیز و شرافتمند بیگناه ما رنگین است، از همه خلق نجیب میهن بحیث یــک فرد و همخون میهن تقاضــا میدارم تا قطع نظر از هر نوع دشمنی ها، تعصبات قومی مذهبی، سمتی، لسانی و سایر تعلقات دیگر، دست بدست بهم داده و به ندای بـــر حق وطنپرستان بخاطر اعمار یک افغانستان آباد، سربلند، مستقل و عاری از هر نوع مظـــالم اجتماعی متحد شوند و با روحیه عالی وحدت ملی و غرور ملی، در این راستا، از هیچ نوع جد و جهد دریغ ننمایند .

زیرا مفاهیم عید قربان، یک حرکت و تجلیل صوری نبوده بلکه با پی آمد هــــای نیک و انسانی آن، در خور اهمیت است و بهتر از صلح و صفا و هم زیستــــی مسالمت آمیز نمیتواند باشد. یکبار دیگر عید همه را تبریک میگویم و بــه رو ان پاک شهیدان وطن و رفتگان ما، از بارگان ایزد متعال آمرزش استدعا میدارم.

آمین یا رب العالمین .

 

 

 

 

 

 

توجه!

کاپی و نقل مطالب از «اصالت» صرف با ذکر منبع و نام «اصالت» مجاز است

کلیه ی حقوق بر اساس قوانین کپی رایت محفوظ و متعلق به «اصالت» می باشد

Copyright©2006Esalat

 

www.esalat.org