دوشنبه، ۱۴ اکتوبر ۲۰۱۳

 
امین الله مفکر امینی

 2013-13-10

 پیام تبریکی عید سعید قربان به همه!

به مسوولین محترم سایت وزین «اصالت» و دست اندرکاران آن، یعنی رهپویان راه و رسم انقلابی، و استوار، رفیق ببرک کارمل عزیز و اهداف والای انسانی آن .

باینوسیله حلول عید سعید قربان را در حالی به شما و همهء هموطنان عزیر و با دیانـــت میهن عزیزم افغانستان چه در داخل میهن و چه خارج از آن در حالی تبریک میگویم، که نشان خون ریزی های بیگناهان هنوز هم بدامان پاک مردم و میهن محبوبم، بـــــــه وضاحت دیده میشود و قابل لمس اند.

به هر ترتیب احترام به فرهنگ پسندیدهء مردم که جز اسناد مرامی حزب محبوب مــا یعنی برنامه عمل آن بوده و به صراحت در آن تسجیل گردیده بود و هم در سخنان ارزشمند زنده یاد رفیق ببرک کارمل گرامی و دیگر رهبران با خرد و صــــدیق حزب محبوب ما نیز اشارات واضح و روشــــــن داشته است لذا به پیروی از آن اهداف نیــک و احترام براه و رسم دینی، اینروز گرامی را یکبار دیگر به فامیل های شهدای راستین و صـدیق وطن یعنی شهدای انقلابی ثور ۱۳۵۷ و مراحل بعدی آن و سایر شهدای گلگــــــون کفن دیگر ما که جانهای شیرین شانرا در جـبهات داغ نبرد صرفا بخاطر آبادی یک وطن آزاد، مستقل و سربلند و عـاری از هرنوع استثمار و استعمار و عمـدتا حـــفظ نوامیس ملی قربان کرده اند، تهنیت و شاد باش میگویم .

به همین منوال این روز گرامی را به مبارز ترین زن میهن یعنی محترمه دکتورس اناهیتا راتب زاد، اعضای فامیل محترم رفیق ببرک کارمل فامیل محـــترم شهید داکتر نجیب الله و سایر فرزندان مبارز و صدیق و وفادار به آرمانهای والای ح.د.خ.ا. که به جزایـــر و پارچه های متعدد تقسیم شده اند، تبریکات صمیمانه و قلـبی ام را همچنان پیـــشکش آنها میدارم و یکبار دیگر آرزومند وحدت عام و تام ایدیالوژیکی و سازمانی همــــه فرزندان صدیق و مبارز ما یعنی ح د خ ا، زیر یک پرچم واحد، بوده و آنرا قلبا آرزو میکنم.

 

 

 

 

توجه!

کاپی و نقل مطالب از «اصالت» صرف با ذکر منبع و نام «اصالت» مجاز است

کلیه ی حقوق بر اساس قوانین کپی رایت محفوظ و متعلق به «اصالت» می باشد

Copyright©2006Esalat

 

www.esalat.org