یکشنبه، ۲۷ جون ۲۰۱۰

پیام تسلیت انجمن حقوقدانان افغان در اروپا

۲۶ جون ۲۰۱۰

مصیبتی است که در مغز و جان زند آتش

صدای مرگ عزیزان به وقت در بدری

 

با اندوه بی پایان از خبر جانکاه وفات غم انگیز شخصیت محترم فرید احمد مرید حقوقدان سابقه دار کشور مطلع گردیدیم.

انجمن حقوقدانان افغان در اروپا در حالیکه به این مناسبت خود را عزادار میداند، عمیقترین مراتب تاثر، تسلیت و غم شریکی خویش را به خانم، برادران، خواهران و مجموع خانواده مرحومی، اعضای انجمن، هم مسلکان و حقوقدانان تقدیم میدارد.

دلایل فراوان برای تآثر بی پایان ما وجود دارد، حرف از یک ضایعه و فقدان شخصیتی است که انسانی بود وارسته و دارای خصائل عالی انسانی و خدمتگذار صادق وطن و مردم که سالهای طولانی به خاطر دموکراسی، ترقی، عدالت و استقرار حاکمیت قانون رزمیده است.

زنده یاد فرید احمد مرید به مثابه یک شخصیت اجتماعی و مسلکی قابل احترام در زمره بنیانگذاران انجمن حقوقدانان جمهوری افغانستان در کار تأسیس آن سهم فعال داشت و در اولین کنگره موسس آن در سال ۱۳۶۴ (۱۹۸۵ میلادی) بحیث سکرتر مسئول آن انتخاب گردید و برای چند سالی در پا گرفتن، تحکیم و گسترش انجمن فعالانه و صادقانه تلاش ورزید.

از آغاز فعالیت بخاطر تآسیس انجمن حقوقدانان افغان در اروپا، شادروان فرید احمد مرید با هم مسلکان خویش همنوا، همسو و مدافع انجمن بود.

نام و خاطره زنده یاد فرید احمد مرید بحیث یک شخصیت پاکنهاد و پاکدل، با تقوا و کارکن که مبرا از هر گونه غرض و مرض به وطن، مردم، انسان و انسانیت باور داشت و خود یک نماد ارزشمند آن بود، برای همیشه در خاطر ما گرامی میباشد.

 

روحش شاد و جایش فردوس برین باد!

 

با احترام،

 

پوهاند دوکتور غلام سخی مصئون

رئیس انجمن حقوقدانان افغان در اروپا

 

 

توجه!

کاپی و نقل مطالب از «اصالت» صرف با ذکر منبع و نام «اصالت» مجاز است

کلیه ی حقوق بر اساس قوانین کپی رایت محفوظ و متعلق به «اصالت» می باشد

Copyright©2006Esalat

 

www.esalat.org